torsdag 17 januari 2013

Unicafé

Jag har sagt det här en miljon gånger men min mage hatar unicafe maten. Det är helt katastrof i min mage efter att jag har ätit där. Ibland är det bättre och man har nog lärt sig vad man inte skall stoppa i sin mun, men ibland har man inte något alternativ. Jag tänker seriöst köpa en "fryslåda" från partioaitta och ta med min egna mat.

För nån vecka sen serverades det vegetariska tortillas. Jag åt det och det smakade bra. Men på eftermiddagen var min mage så upplåst och jag mådde dåligt osv. Då var jag inte säker vad det berodde på, jag tänkte att det kunde vara maten jag ätit tidigare pga att där fanns bönor och sånt, men nog har jag ju ätit bönor tidigare och ändå mått helt okej. Idag fanns det då samma tortillas och jag åt det. Ingen bra idé. Magen har bubblat hela dagen och har en massa oljud. Jag är så uppblåst och dessutom mår jag illa. :( Jag förstår inte vad de sätter i maten?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar