onsdag 23 januari 2013

Sköönt

Jag har legat i soffan redan en timme med pyjamas på + allt annat fixat. Super skönt. Jag har bestämt att jag skall gå och sova tidigt idag. Har varit jättetrött hela dagen så jag måste få sova länge. Imorgon blir det lite tidigare väckning för jag har lovat mig själv att jag skall vara 9.00 utanför bibban då den öppnar 8)

Jag har 50 sidor kvar att läsa till tenten som är på lördag. 950 sidor har jag läst, huhu. Jag har delat upp det så att jag läser hälften imorgon + går igenom anteckningarna från två böcker + googlar/youtubar grejer som jag inte förstår eller vill veta mer om. Så läser jag resten på fredag. Jag brukar alltid youtuba saker som jag inte förstår inför nån tent, det är ganska bra. Jag lär mig helt tydligt bättre då jag ser och hör saker. När jag är ensam hemma brukar jag därför läsa högt för mig själv och med en lite annorlunda röst :D Det är lite omöjligt i bibban. Nåjo, slut med nördandet.

Idag var jag en sväng till punttisen, skulle träna kondition men förstås var alla springmattor upptagna i EN TIMME. Gaah. Det blev armträning istället. Men jag har känt mig lite hängig och sjuk idag så det var inte så bra träning. Orkade inte riktigt pressa mig själv. Kanske bättre så.




Haha, jag hittade en gammal bild från en Tallinn kryssning, tänk att jag ännu har kvar nästan hela dendär rekorderlig boxen!! Bilden är alltså tagen fö ca 1½ år sen.


Så här ser jag, enligt en viss person, alltid ut när jag speglar mig :D Nähä?

2 kommentarer: