onsdag 2 januari 2013

Tandvärk och kandskrivande



Ojoj vilken tandvärk jag har. Det är min ena visdomstand som nästan helt har vuxit fram men nu är där tydligen lite kvar som pressar på :D Tanden ser nog helt rak och fin ut så jag tror inte att det blir något problem med den

Idag tog jag tag i mitt kandskrivande. Jag försökte läsa på tent och märkte att jag bara stressar för min kand då jag inte riktigt vet hur jag skall göra med vissa grejer. Så jag började gå igenom den från början till slut och fixade klart att som nu går att fixa. Nu är också alla källor gjorda på rätt sätt, jag har varit bra på att skjuta upp det jobbet! Jag är så trött på min text och vill bara lämna in den. Imorgon skall jag fara till bibban och läsa på tenten, skönt att få fara till kära Kaisa talo. Har inte varit där på jättelänge pga jobb och sånt. Sen nångång 1 tiden tar jag en paus och far och tränar med en kompis. Sen blir det att läsa lite igen. Det skall bli en bra och effektiv dag! 8)





Bilderna har jag stulit från google, Kaisa talo är nog  den finaste bibban jag nånsin varit i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar