fredag 19 april 2013

Fredag

Hej hopp!

Då var det fredag igen, skönt! Min fredag blev lite annorlunda än jag hade planerat. På morgonen ringde klockan 6.45. Sen for jag iväg på en promenix. Kl.9 hade vi då träff i skolan för att göra på ett arbete. Sen for jag på besiktningen och lilla bilen gick igenom. Wuhuu! 
Jag hade lovat fara och hälsa på mina föräldrar efter det. När jag kom dit sa min pappa "nu far vi och äta på restaurang". Haha, nej men min syster har födelsedag idag så vi for och fira henne lite. Jag visste inte att vi skulle göra det idag men det var skoj. Vi for och äta till en nepalesisk restaurang. Jag bestämde mig för att äta helt normalt fast jag hade lite dåligt samvete. Det blev höna + en massa annat gott. Men det konstiga var att jag egentligen inte njöt så mycket som jag hade tänkt mig. Jo, det var gott men inte alls så gott som jag hade tänkt mig. Jag menar, det smakade ju gott i munnen, men inte i själen. :D Haha, låter sjukt...

Nåjo, sen for jag ännu en sväng till mina föräldrar. Efter det blev det benträning. Jag blev lite "ledsen" för mitt knä började göra ont och "låste" sig då jag gjorde vissa övningar :( Men jag vilade sen lite och gjorde övningarna jätteförsiktigt + slutade genast då det började göra ont. 
Jag kom hem för en timme sen och ligger nu och ser på voice of finland. Där är många bra som man hoppas att går vidare till finalen!


Kvällsmål


Det har inte varit en så bra studiedag idag. Jag har lite stress för tenten om en vecka, har inte läst alls så mycket som jag borde. Eftersom jag inte har läst "dagens dos" så blir det att stiga upp tidigt imorgon för att göra det. Blä, men sånt är det. 
Nu skall jag vila lite och sen fara och sova tidigt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar