söndag 14 april 2013

Hård träning!

Nu jävlar ändå skall jag komma i min bästa form nånsin. Bla bla, jag har säkert sagt det 1000 gånger men nu skall jag visa mig själv att jag kan klara det.

Min plan är att gå morgonpromenad minst tre gånger per vecka. Det har jag gjort nu i kanske tre veckor. Det är super skönt och man får dagen igång på ett bra sätt!
Träning på punttis minst tre gånger per vecka. Jag har ett tredelat program som en personal trainer har gjort åt mig. Tanken är då att jag tränar tre gånger i veckan men om jag vill kan jag göra en fjärde gång och då bara fortsätta med del 1 igen. Dag 1 är axlar och triceps, dag 2 är biceps och rygg, dag tre är ben och rumpa.

Sen skall jag äta så enkelt som  möjligt. Jag skall försöka äta 5-6 gånger om dagen. Med enkelt menar jag ingen äcklig unicafe mat, inget socker, inga onödiga såser och grejer...

Jaajaa, få se hur det går.

Idag har jag som vanligt skämt ut mig på punttisen, jag kan inte förstå att två personer kan likna varandra så mycket. Så när jag kommer in till punttisen vinkar jag och säger hej personen som jag tror att är en annan. Jag får inget vinkande tillbaka och förstår då att "ojdå, fel person... igen". Suck... Jag försökte ändå hålla mig cool och lekte att jag hade vinkat åt någon annan.

Så kommer en konstig kille och förklarar om någon superbra (?) övning som jag borde göra. Jaha, okej? Jag som just har fått mitt nya program. Alltså jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta då han började visa den där åt mig mitt i min träning. Han låg på golvet och typ juckade med någon stång mellan benen. Hahah, tack för tipsen sade jag och fortsatte med mitt... Håhå.

Och mina nya träningsprogram. De är helt sjukt bra!!! Jag är så nöjd. Axel- och tricepsträningen var helt galen, det brände så mycket i musklerna. Benträningen idag då, haha. Jag tänkte börja gråta då jag gjorde min andra övning. Imorgon eller på tisdag skall jag pröva på biceps- och ryggträningen. Jee :)

Nu blir det kvällsmål + sova! Gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar