måndag 22 april 2013

Måndag

Och så var det måndag igen. Ny vecka och nya tag, eller någo ditåt... Den här veckan kommer att bli lång och tung. Har så mycket skolsaker som skall göras att det är hemskt.
Idag har jag haft föreläsningar 9-16. Efter det for jag genast till mina föräldrar för att byta ringarna på bilen + tvätta och dammsuga den. Kom hem ca 7 tiden, fixade mat... Plötsligt var klockan halv 9 och jag hade inte ännu heller börjat läsa på tenten som jag skulle göra idag. Aah, nu är klockan snart 10 och jag är helt slut, får inget gjort mera idag. Kanske det bara är bäst att fara och sova och hoppas att det blir en bättre dag imorgon.
Här kommer lite bilder

Det här var för någon dag sen då jag var på min morgonpromenad


Jag försöker få till stånd groddor av 1dl mungbönor

Nu är bilen ren och fin

Dagens middag; hemgjorda köttbullar, batat + lingon. Mhhmm

Försökte "slänga ihop" nån jäkla hälsosam kladdkaka (innehöll kvarg, grynost, choko-proteinpulver, kakao, kokosmjöl, fibrex, kaffe, bakpulver osv...) och fy vad det smakade skit. Hade läst receptet på nån blogg och det skulle vara "såååå gott", skumma människor

Det blev lite färsk ananas istället (1kg för 1€!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar