onsdag 17 april 2013

Kan inte koncentrera mig

Hejsan!

Jag kom hem för ungefär en timme sedan, efter min föreläsning for jag till banken för att gå igenom lite sparkonton och grejer. Jag tänkte att det skulle ta ½ h men det blev också 1½ h.. :p men det gör inget, nu fick jag klarhet i hur jag skall gå vidare med mina kära besparingar. Jag skaffade också några försäkringar som är bra att ha. 

Nu borde jag läsa på tent men jag kan inte alls koncentrera mig. Det är så tråkigt!! Jag ringde förresten just till min chef och sa att jag kan börja jobba redan 1 maj, dvs om två veckor. Jess, äntligen lite inkomster igen. Få se hur länge jag jobbar, jag skulle gärna ha ledigt åtminstone nån vecka i augusti. Tidigare var det tal om mitten av augusti. Men få se. :)

Nåjaa, nu måste jag börja läsa. Jag är lite efter i min tentläsningstidtabell... Jag är ändå så stolt över mig själv och de kurser jag har gått, det känns som att allt bara rullar på. Såklart det är mycket arbete och jag har nog aldrig "satsat" så här mycket på skolan, men ändå. Jag hoppas så att jag kommer igenom alla kurser nu i vår, då har jag inte mycket kvar till hösten. Eller nåjo, gradun... Nå, men det kan också vara helt roligt bara man från början har en bra idé och en BRA handledare! Huh, förra hösten trodde jag nog aldrig att jag skulle vara i det här skedet nu i vår. 

Efter att jag har läst min dos tänkte jag äta lite och sen fara iväg och träna. Nu är det del.1 igen dvs axlar och triceps, jag gillade mest det träningsprogrammet. Gårdagens biceps och rygg gick inte så bra eftersom jag var och gjorde det i gumtäkt. Dom hade inte alls samma maskiner som i mejlans, så det var synd.

Men nu, hejdå!

Här kommer lite vår- och sommarbilder :)















Haha, och så till sist den här bilden

Jag minns att jag var så sur då jag tog den eftersom det var helt sjukt kallt i lägenheten..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar