måndag 29 april 2013

Fyra bitar choklad

God morgon! 

Jag var såå trött när klockan ringde idag. Igår var det en lång dag. Jag var igång från kl.7 på morgonen till 22.30 på kvällen. Det var min första riktiga dag på jobbet och efter det for jag och tränade. Det var en bra dag på jobbet, vi var tre stycken på jobb så det var super!!

Idag är det då vappen! :) Jag skulle vakna tidigt och fara iväg och promenera, men det gick bara inte... Så jag tänkte att jag gör nu istället på skolarbete och sen promenerar jag till punttis i gumtäkt. Så skulle jag kolla hur länge det tar att gå dit. Reittiopas sa 50min och under det står det att jag då skulle bränna ca 204 kcal dvs fyra bitar choklad. Haha, alltså varför måste man ha det där fyra bitar choklad där? Det känns ju bara deppigt att måsta gå i nästan en timme och så har du brännt bara FYRA  bitar... Håhå

Jag såg just att deadlinen har ändrats för det arbete jag borde göra idag. Från fredag till måndag, jee. Men jag skall försöka göra det nu så är det undan. Sen ska jag läsa lite på tent och efter det tar jag ledigt både ikväll och imorgon! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar