måndag 29 april 2013

Ny vecka

Så var det måndag igen... Jag hade ett bra veckoslut, tent på lördag och efter det har jag bara tagit det lugnt. Idag hade jag väckning kl.7 och nu sitter jag hemma och är helt slut. Nå inte riktigt. Men jag har varit jättematt och likgiltig både idag och igår. Blä, jag gillar inte den känslan.
Jag var ändå på morgonpromenad och sen har jag gjort på en skoluppgift. Nu väntar jag på att min mat skall bli klar så jag får äta. Kl.12 har jag föreläsning och sen genast iväg på jobb. Jag har bara 6h jobb idag, skönt. De följande tre veckorna kommer jag att ha mycket jobb. Det blir långa dagar.

Och imorgon är det vappen. Få se vad man hittar på. Det ska väl inte vara så jättebra väder, lite regn och +8..

Jaajaa, nu ska jag äta och sen iväg! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar