torsdag 25 april 2013

Gammal tant

Alltså jag har blivit som en gammal tant... Tidigare har jag alltid sagt att jag är en nattmänniska och hatar att stiga upp tidigt. Nåjo, jag älskar nog fortfarande att sova men... Ändå, kl.20.30 börjar jag redan och titta på klockan... Då tänker jag "hmm, kan man månne gå och ligga i sängen redan kl.21??". Nå, jag ids inte gå så tidigt och sova så jag håller mig igång ännu en timme... Nu är klockan 22 och jag är helt slut. Jag brukar oftast fara och sova 23.30 TIDIGAST... Huhu.

Jag tänkte surfa en liten stund ännu (ligger nu i sängen) och sen ska jag nog sova. Imorgon är det sista  läsardagen före tenten, hjälp. Jag har en halv bok kvar + 1 artikel. Dessutom ska jag göra på ett arbete som ska lämnas in imorgon. Suck... Nåååå, de ska nog gå bra :)

Idag var jag då och skrev på arbetsavtalet. Jag är så glad för jag kommer att jobba från och med nästa måndag fram till den 11.8. Jihuu, det betyder att jag har tre veckor ledigt före studierna börjar igen. TRE VECKOR då man inte behöver tänka på skola eller jobb!!! AAH. Dessutom jobbar jag i princip längre än det var tänkt  (1.6-31.8), nu jobbar jag 29.4 - 11.8, så det blir dessutom lite mer lön. höhö, jag som har en så fjuttig lön är tacksam för det...

Okej, imorgon:

  • väckning 6.45
  • Iväg på promenix ca 7-7.15
  • Till butiken och köpa mat 
  • --> Hem --> dusch + morgonmål + fixa lunch
  • Läs artikel 
  • Fixa mig klar
  • --> skolan och göra på arbete
  • --> bibban och läsa på tent
  • Träna
Hahah, jag dör med mina listor. Men det funkar, jag lovar att jag kommer att stiga upp 6.45 då jag har skrivit ner det! Jag väntar på lördag då tenten är över + arbetet inlämnat, efter det har jag inte mycket kvar av studierna för den här våren. :)


Gonatt önskar tant Magnhild


Hahaha, stackars Hugo...

Saknar mina små skruttor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar