onsdag 24 april 2013

Hejsan!

Jag kom just hem från punttis. Det var inte så jättemycket folk där, så skönt! Sen när jag kom hem gjorde jag världens godaste kvällsmat. Alltså kombinationen avocado, grynost och örtsalt. Det går inte att förklara. Helt sjukt gott! Sen åt jag också min hemgjorda proteinbar med lite jordnötssmör och kokos på. Nami! Jag är hungrig hela tiden, förstår inte varför. Dessutom har jag ätit mera nu än förra veckan.

Imorgon skall jag vakna någorlunda tidigt och fara på första morgonpromenaden den här veckan. Sen blir det skolarbete, föreläsning + att fara en sväng till jobbet för att skriva arbetsavtal. :)

Så nu skall jag fara och sova!

Gonatt

Dagens middag, som ser super äcklig ut, couscous med broilerlår som jag marinerat själv. Det blev jättegott!

Så här såg det ut när jag kom hem, härligt! Nu är det äntligen vår :)


Ganska fin utsikt har jag nog 

Kvällsmål


Jag tränade bl.a. axlarna idag (det nya programmet är nog helt huisigt bra) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar