tisdag 14 maj 2013

Duktiga jag

Hejsan!

Jag hade jättesvårt att somna igår. En massa ångest och stress för jobbet snurrade i mitt huvud, usch. Jag hatar den känslan då man är så stressad att man hör hur hjärtat dunkar. Jag vet inte riktigt varför jag var så nervös. Kan vara för att jag har nattur ikväll, första gången på ett nytt ställe + att det är jättelänge sen jag överhuvudtaget hade en nattur. Jag hatar natturer.

Iaf, jag sov till kl.9 och det var sååå skönt. Jag vaknade många gånger före det och trodde att klockan skulle vara mycket mer men nej. Sen for jag iväg på en promenix, jag hade ingen rock på mig för det var så varmt och soligt. Helt jätteskönt. Nu är kl.12 och jag sitter och skriver på min slutessä för nätkursen. Den ska bli ca 5-6 sidor lång och jag har redan skrivit 2½ sida, jeejee bra Anni! Ska försöka skriva det mesta idag. Sen om det blir tid över tänker jag fara till stan och gå runt i butiker! :) Jag behöver en del nödvändigheter som smink, duschkräm, hårband osv. Sen blir det benträning (oj nej) och jobb! Håll nu tummarna att min första nattur går bra. :) Fast jag löjlar mig lite nu, jag vet ju att den kommer att gå bra. Efter allt vad jag har sett i mitt jobb så tror jag inte att det finns något som jag inte skulle klara av.

Hejdå!

Ps. Ååh jag kollade just ut från fönstret och ser att borgbacken är öppen. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar