torsdag 16 maj 2013

Hej!
Alltså vad gör man då man har inget att göra? Jag har alltså
 just nu inget som jag borde göra... Hmm. Känns konstigt. Jag skickade just in nätkursens slutessä, den blev faktiskt helt bra tycker jag. Få se vad läraren tycker :p
Natturen gick också helt okej, det hände lite oväntade grejer men sånt är det. Man ska aldrig säga "jag har sett det mesta, som jag så skröt med". Hehe..
Gårdagens benträning gick jättebra, lite trögt till en början men. Efter natturen idag for jag och tränade till otnäs för första gången på länge. Klockan var ca 9.45 när jag kom dit, där var kanske tre andra och tränade. Helt super skönt!
Sen har jag faktiskt solat lite, det är jättevarmt idag. Jag var så nöjd då jag låg på min killes balkong, lyssnade på musik och svettades. Jee, nu blir det sommar :)
Just nu sitter jag faktiskt i bussen, jag far en sväng till stan och sen till gräsviken för att fixa naglarna. Hoppas dom blir bra.

hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar