tisdag 21 maj 2013

Rolig dag!

Kom just hem från jobbet, det var en lång men sjukt rolig dag. Jag vet inte när jag senast har skrattat så mycket. Alltså personalen på det här boendet är nog helt bäst, jag skulle så gärna villa jobba där hela sommaren men så blir det tyvärr inte. :(

Mina föräldrar är just nu på Kreta och jag har redan fått två meddelanden om hur underbart det är där. "Hej här simmar vi tre gånger om dagen, solen skiner, vi njuter av den grekiska salladen, alla undrar var ni är". Vi har ju varit där många gånger med familjen så det är ovanligt att mina föräldrar är bara dom två där. Men dom är nog så värda det. Fast gärna skulle jag imorgon ligga på en strand och sola istället för att vakna tidigt för att hinna skriva på skolarbete och efter det rusa till jobbet :p

Men nu är det bara jobb onsdag, torsdag och fredag. Jag ska dessutom försöka fara tidigare från jobbet imorgon då jag har 3h övertid, vi är två på jobb så det borde gå. Sen är jag ledig och jag väntar jättemycket på det. Efter att jag har lämnat in arbetet på söndag (bara jag nu får det gjort) så har jag HELT ledigt måndag, tisdag, onsdag och torsdag!!!!

Nu tänker jag städa, tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och läsa. För en gångs skull har jag en stund tid för att läsa annat än skolböcker! Vet bara inte ännu vad jag ska läsa, en tidning kanske? :)

Gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar