lördag 11 maj 2013

TRÖTT

Hejsan!

Kom för en stund sen hem från jobbet, är helt slut nu. Dom här långa veckoslutsdagarna är lite tråkiga att jobba då man inte kan göra något annat. Jag har jobb både fredag, lördag och söndag. Samma nästa veckoslut..

Jag tänkte fara och sova helt snart så jag orkar vara aktiv imorgon. Jag tror jag har druckit fem koppar kaffe idag för att hållas vaken, inte bra.

Och på tal om det, jag måste bli bättre på att dricka vatten. Jag har gjort lite framsteg, tidigare drack jag super lite. Men fortfarande dricker jag nog för lite. Jag är hela tiden torr i munnen och törstig.

På måndag har jag tent, har inte hunnit läsa så bra pga mycket jobb. Men hoppas jag skulle komma igenom. Ska försöka läsa lite imorgon efter jobbet.
Jeppjepp, nu ska jag sova! :) Gonatt

Här kommer några bilder ännu från de senaste dagarna:

Morgonmål

Mellanmål, jag har varit så lycklig över mina färska jordgubbar :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar