söndag 19 maj 2013

Söndag

Hejhej!

Ligger just nu och ser på ishockey finalen, spännande. Synd att Finland förlorade idag :(

Jag har jobbat hela veckoslutet, ganska tråkigt. Imorgon har jag ledigt från jobb men då blir det istället en dag full med skolarbete. Har en sista skoluppgift som ska lämnas in om en vecka. Om jag inte hinner få den klart så blir det till hösten, men jag ska göra mitt bästa. Har sedan jobb tisdag 10-20.30, onsdag 12-20.30, torsdag 9-20.30 och fredag 12-20.30. Så det är lite svårt att klämma in skrivtid där, jag vill ju gärna träna lite också så då går ofta morgontimmarna åt till det. Sen efter jobbet vill man kanske inte mera börja göra på skolarbete.

Jag måste tipsa om typ världens godaste mellanmål som man kan ta med vart man än far. Du behöver två riskakor, ca 2 tsk honung och 2 tsk jordnötssmör (något ditåt). Sen smetar du ut honung på ena riskakan och jordnötssmör på andra och kladdar ihop riskakorna. Sen då du blir lite småhungrig så har du VÄRLDENS godaste mellanmål. Jag dör det är så gott, skulle kunna äta det hela tiden :D Det var min kompis som tipsade om riskakor + honung, jag äter det alltså direkt efter träning för att få i mig snabba kolhydrater + sen nån proteinshake. Jordnötssmöret har jag själv "hittat på", men kombinationen blir så bra!

Jag blev förresten så glad då jag kom hem och såg min tomatplanta, där var säkert 15 färdiga mini-tomater!

Nu ska jag städa lite och koncentera mig på matchen. :)







Mina nya galna naglar :D de är mycket finare i verkligheten, jag ville själv att dendär lila randen skulle vara sned

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar