måndag 20 maj 2013

Fick mig iväg

JAA, jag fick mig iväg och träna. Ah, jag älskar älskar ÄLSKAR att träna! Jag tränade då benen och det gick igen riktigt bra. Jess! Knäna mår bättre hela tiden och jag är så glad över det.

Efter träningen var jag sååå slut, svetten bara rann. Jag märkte då jag tittade i spegeln att jag hade gjort en liten miss. Jag hade en gul tunn sportbh + en vit topp. Alltså hur smart är det? Man såg ju allt igenom. Hejhej boobsen liksom. Nå, folk fick väl något att skratta åt. Jag själv har ju gått runt och mobbat en kvinna som tränar utan sportbh. Okej jag var ju inte utan men det såg nästan ut så.

Imorgon blir det en lång jobbdag. Men helt skoj, vi har först talko med personalen och sen blir det grillfest med klienter och anhöriga :)


Morgonmål

Lunch (broiler, zuccini-champinjoner-grynost som hade varit i ugnen, sen gjorde jag en sås på mina "egna" tomater :) och så en lååååång morot. hehe)


Mysigt då det bara droppade svett från mitt hår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar