onsdag 15 maj 2013

Nattur

Då var första natturen på nya boendet över. Det gick bra, men nu är jag nog jättetrött. Fast det är tillåtet att sova så kan jag nog inte riktigt göra det. Särskilt i början så vaknar man hela tiden. Jag har en nattur till ikväll, sen imorgon efter jobbet har jag ledigt. Sen jobb fredag, lördag, söndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag... Men SEN har jag nästan en vecka ledigt. Och riktigt på riktigt ledigt, då borde jag inte ha någo skolarbeten kvar. Jag skulle egentligen inte ha så länge ledigt, men vi måste byta lite turer och så råkade det bli så. Perfekt för mig :)

Nu är jag hemma hos min kille och har just trängt i mig en massa mat, är ändå hungrig igen. Försöker piggna till med att dricka super starkt kaffe... Idag ska jag träna benen, det blev bara konditionsträning igår, jag hade ingen extra energi då. Haha, få se hur det ska gå idag då. Nå jag ska göra mitt bästa. Jag gillar bara inte att fara och träna 5-6 tiden, då är där så mycket folk. Alla bara tränger sig, kvinnorna tittar surt och avundsjukt på varandra för att nån har tajtare röv eller smalare midja... Jag orkaaaaar inte....

Jag ska förresten imorgon och fixa naglarna. Har inte gjort det på länge, men får alltid lust då det blir sommar. Jag vet bara inte ännu hurdana jag vill ha. Dom sku gärna få vara lite speciellare. Få se få se :p

Nu ska jag vila lite, sen iväg. Morjens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar