måndag 12 november 2012

Dagens middag!

Middagen för idag blev.... ärtsoppa! :D
Men ärtsoppa är påriktigt gott, det här var dessutom nån "juhla" ärtsoppa. med lite hackad lök och senap, nami! Jag måste ju spara mig för imorgon. Då blir det lite bättre mat med min käraste som har födelsedag. Håll tummarna att jag inte förstör maten!

Ikväll hade jag tänkt träna men bestämde just att jag istället satsar på att skriva på kanden. Den skall skickas in på onsdag och jag har jobb både imorgon och på onsdag. Skulle hellre träna men skolan kommer först 8). hö hö...

Har hållit på med ett skolarbete hela dagen, kom på att det skall lämnas in dagen efter slutliga kand-deadlinen (5.12) så vill inte att det blir stress för mig sen.
Nu efter min lyxmiddag skall jag städa, fixa på H:s present och sen börjar skrivandet. 21.30 måste jag vara klar för jag lovat mig själv att jag sen skall kolla på how i met your mother och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar