fredag 16 november 2012

Trött

Huhu, vilken natt. Jag var på jobb och hade jättesvårt att somna. Hörde en massa konstiga ljud som lät som att bilar sku ha kört förbi boendet. Jag vet inte vad det var men jag började redan tänka att månne det är jag som håller på att bli galen. Haha, somnade sen 1-2 tiden och blev väckt efter några timmar. Nu är jag hemma och skall just äta lunch. Mitt kylskåp är helt tomt, har 1 gammalt ägg och ½dl gammal mjölk :D Borde kanske gå till butiken. Hittade ändå räkor och spenat i frysen + kokosmjölk i skåpet. Så det blev nån konstig blandning som faktiskt smakar gott!
Dagens planer är äta, skriva på skolarbete, fara en sväng till stan (skall försöka hitta domdär skorna), träna, köpa mat, städa och sova! Vilken intressant dag! Jag har faktiskt redan hunnit färga mitt hår idag, det är ännu vått så jag vet inte hurdant det blev. Tydligt mörkare nog, tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar