fredag 16 november 2012

Hamburgare

Det blev lite ändrade planer för kvällen. Jag for en sväng till Sello för att kolla om skorna skulle ha funnits där. Helt i onödan, dom finns ju inte någonstans. :(
Men efter en 1½ timmes runda där var jag helt slut, hade inte ätit något sen lunchen och mina 2-3 timmars sömn började kännas. Så jag bestämde att jag skippar träningen ikväll, lite synd för jag skulle så gärna ha velat träna. Men det skulle inte ha blivit till något. Som tur tränade jag både armar, axlar och lite rygg igår så det blir nog bra om jag tränar ben, rumpa och resten av ryggen imorgon.
For sen till butiken för att köpa mat. Det blev hemgjorda hamburgare, såå gott. Nu ligger jag i soffan och kollar på friends. Jag tror seriöst att jag kommer att somna kl.9 idag.

Aijoo, mitt hår blev helt för mörkt. Varför gör jag samma misstag då jag tidigare lovat mig själv att aldrig mera färga håret hemma. Googlade desperat "hur bleka håret hemma" och hittade en massa tips på allt från att använda citron till honung. Jag tänkte att jag skulle ha försökt på citron grejen, men det funkar väl bäst om man är ute i solen. Skall se om jag vågar mig på det imorgon. Sen blir håret väl lila eller nån annan härlig färg. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar