fredag 23 november 2012

Råddig hjärna

Satt igår ännu 23 tiden och skrev om ontologi. Idag är det kand-dag så jag får bara skriva på kanden. Håller nu på med del tre i min analys. Sen är det två delar kvar och en är typ "övriga orsaker" så den blir lite kortare. Del tre är snart klar så kanske jag får hela analysen klar idag. Jag skriver ganska snabbt men sen går jag istället igenom allt jättelångsamt, det fungerar bättre för mig. Jag gör först en "dålig", lång och flummig version och sen börjar jag korta ner det.

Igår pysslade jag lite med mamis! Det var jätteroligt och jag är lite stolt över mig själv. Jag är jättedålig på att göra fina saker. Det blir alltid bara fult. Nu hade jag köpt två små krukor på pelastusarmeijas kirppis + trähjärtan från Sinelli (OBS! kostade 1 € sammanlagt!). Sen färgade jag och limmade lite, så blev resultatet så här:

Äsch, man ser inte så bra. Men dom är ganska söta! Vet inte ännu vad jag skall göra med dom, kanske odla något i dem 

Sen pyntade jag också lyktan som jag hade köpt på sinelli. Satt lite diamanter på den + limmade med pikalim (helt bäst!) fast ett band runt den. Blev helt fint.


Det blev mycket hjärtan märker jag nu! Nåjo, nu är min paus slut så det är bara att fortsätta skriva. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar