tisdag 6 november 2012

Hejsan!

Nu är jag så trött, har varit "i gång" hela dagen. Har försökt fila lite på kanden men det känns dumt då jag ännu inte fått höra ifall jag är alls på rätt spår. På torsdag vet jag mera, hjälp. Var på stan en stund med Sara-Maria. Det har kommit en massa fina julsaker till butikerna, jag fick lust att pynta lite här i lägenheten. :)

På hemvägen gick jag snabbt in till Aleksi13 för att jag hade så kallt. Hittade då ett par varma vinterskor. Jag vet inte när jag senast har haft ett par ordentliga vinterskor. Jag har alltid tyckt att dom är så fula och klumpiga. Dom som jag tittade på är nog inga snyggingar men jag tyckte att dom var så jäkla sköna att jag faktiskt överväger att köpa såna.




Dessa godingar skulle mina kalla fötter gilla! Dessutom var dom nästan coola! Men bara nästan... Jag skall fundera på saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar