torsdag 15 november 2012

Sinelli

Jag var idag en sväng till en pysselbutik som heter Sinelli. Där hittade jag en massa härliga saker men hade tyvärr inte tid att kolla i lugn och ro. Hann ändå köpa "tändsticksaskar" som jag skall göra en julkalender av, trähjärtan som jag skall måla, en glaslykta som jag skall dekorera och lite dekorationsgrejs. När vi var små brukade vi alltid köpa pysselsaker med mamma, det var det bästa att få sitta runt matbordet och fixa på t.ex. julkort. Vi gjorde också ofta egna julkalendrar, som jag alltså nu också skall göra. Dom såg ut ungefär så här:





Okej, dom var nog inte så här fina men samma tanke iaf! :D

Var ikväll och tränade, det gick helt bra. Lite trög var jag nog då jag inte har tränat på hela veckan. Men imorgon + på lördag blir det nog träning igen. Kanske också på söndag, om jag inte har druckit så mycket på lördag. Skall då fara ut med några kompisar.

En annan grej. Nu kan jag inte sluta tänka på dom där skorna som jag tidigare visade bild på:




 Mitt problem är att jag inte hittar såna nånstans. Dom jag hittade var ju för små. Jag har gått igenom en massa butiker! :( Borde väl fara till kampen och kolla, där borde det finnas en Timberland butik.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar