fredag 9 november 2012

Huhu

Ojoj, det tar länge att bara gå igenom sin kand. Jag har en del saker som jag försöker skickligt ändra på så att jag inte behöver ta bort så mycket av min text. Jag har nu gått igenom två kapitel av fem. Jeee!
Nu skall jag för 100000 gången läsa igenom kapitlet "Barnskydd", alltså jag borde låta nån annan läsa det för allt ser jättebra ut nu när jag läser. Jag märker inte ens att där är en massa upprepningar. Teorin och metoden har också ändrats. Istället för anknytningsteorin blev det teorin om det senmoderna föräldraskapet (som faktiskt är ganska intressant) och istället för litteraturöversikt blev det innehållsanalys (som också passar bättre in)! Tack min gulleplutt för dina stöttande ord och för det halvår jag suttit och skrivit skit! Ps. Du får komma på min fest när jag blir färdig. Aijoo, men jag kommer ju aldrig att bli färdig. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar