torsdag 29 november 2012

Hej alla som skiter på unis vessor

Jag tycker det är så jäkla äckligt att ni inte kan torka efter er då ni varit och fyllt vessabyttan med ert skit. Jag förstår, det är svårt då unicafe maten orsakar lite diarréanfall men snälla, man kan väl putsa byttan då?? Nästan varje gång då jag skall fara på vessan, det kan vara i kaisa-talo på soc&kom, porthania, ingen skillnad var, så är det skitspår i byttan. Jag förstår inte hur man ens vill lämna det så. Så jag måste liksom börja med att putsa bort nån annans skit då jag skall använda vessan. Hur mysigt är inte det?
För vem vill gå ut från en vessa där det är långa skitspår och så är det kö utanför. Då kommer de ju att tro att det är du som varit där och bajsat. Så istället står man där och skurar, fyyyy! Skäms människor!


1 kommentar:

  1. ja dör åt den där bilden :D men joo alltså de här e så sant. de borde typ finnas en grundkurs i att torka byttan. 10 sp, rekommenderas första året. h.jag (emmi)

    SvaraRadera