tisdag 27 november 2012

Tisdag

Jahapp, då var det tisdag, en vecka kvar till tre deadlines. Mysigt. Håller nu på med en av uppgifterna. Skall försöka få det mesta klart idag.
Idag har jag varit på föreläsning, det var den sista för den här kursen. Jeee, så skönt! 
Efter det for jag på handledning, det gick helt bra. Har en del grejer jag måste fundera på innan jag skickar in arbetet om en vecka. Målet är nu att skriva analysen klart och börja på diskussionen. Sen blir det att fundera på om min forskningsfråga går ihop med diskussionen. Kan vara att jag måste ändra på den, men jag tror inte att det blir något problem. 
Usch nu märker jag att jag låter som en nörd som bara talar om skola 8) 

En helt annan grej. Jag kan inte tåla unicafe maten. Alltså smaken är helt ok och det är ju billigt. Men min mage gillar inte maten. Jag förstår inte hur det varje gång är så. Jag mår illa då jag tänker på det jag ätit och magen blir helt råddig (skönt). Undrar vad dom slänger i den.

Sauté på batat och bönor
Röd korvsås
Kornflingagröt med blåbärssoppa
Pepparstark kalkonsoppa
Ärtbiffar, dillgräddfilssås
Bacon-färksostfyllda köttfärsfullar
Österländsk kikärtssås
Vegan spenat-grönsakslasagne med nötter
Lever i gräddsås
Blomkål-spenatpanna
Sei i kokossås

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar